Aşa puteţi cumpăra un portchei deştept cu 0,9 RON!

Jonglarea voucherelor în stilul Irinei
Bună! Îmi pare rău că nu am mai scris de o vreme, dar am fost puţin copleşită cu facultatea în ultima perioadă. Mulţi mi-aţi scris întrebându-mă ce se întâmplă cu mine în ultima vreme, lucru care mi-a picat extrem de bine.

În schimb, vă pot da o veste care vă va da pe spate. Despre ce va fi vorba?
Din nou, voi ocoli teme de modă, dar acum este vorba despre un cupon pe care l-am primit pentru un gadget tehnic foarte util și cool, iar despre asta nu pot să nu vorbesc puțin;) Plus, era gratuit - îmi pare rău, dar în loc de 99 RON, a costat doar 0,9 RON.

a a început totul: Am găsit în vară un bun magazin românesc, din care, în sfârşit, se puteau comanda articole diferite faţă de şablonul tipic de marfă proastă. Au prezentat teste de produse pe blogul lor și în videoclipuri, pe care le iubesc deoarece pot vedea ce poate face produsul în realitate. Deoarece comandasem deja de două ori până atunci, mi-au trimis un cod de voucher de 99 RON, cu care se putea achiziţiona un monitor de trafic de auto Full HD și ocameră video cu vedere înspre spate. Să zicem că, fiind femeie, acestea sunt folositoare uneori când mergi în marşarier, eu oricum urând locurile strâmte. Din păcate, petrecerile de vară mi-au cam epuizat portofelul, așa că nu le-am cumpărat atunci.

Acum însă, după ce am economisit ceva bani, proiectul camerei de vedere în spate a devenit din nou o actualitate. Mi-am amintit de codul de voucher primit, deşi aveam puţine emoții crezând că am ratat ocazia. Deci, am intrat pe site şi am pus în coşul de cumpărături camera video. Și să vezi minune! Codul de voucher FUNCŢIONA. Cum tocmai am economisit 99 de RON, m-am gândit să mă mai surprind cu ceva. Am ochit un iTag, un portchei inteligent, ceea ce mi se pare un gadget folositor.
Costa (AR FI COSTAT) exact 99 de RON, aşa că m-am gândit că aşa este perfect.




DAR, când l-am adăugat în coşul de cumpărături, valoarea voucherului a scăzut şi din preţul iTag-ului. Nu mi-a venit să cred, dar aşa s-a întâmplat. Am mai adăugat în listă câteva lucruri bune, crezând că voi economisi și la ele, dar din păcate voucherul era valabil doar pentru cameră şi iTag. Ceea ce a fost interesant a fost faptul că din prețul total s-ar fi scăzut tot 99 RON și în cazul în care aș fi lăsat în listă doar portcheiul. Aşa că, practic, produsul gratuit al lunii este portcheiul inteligent iTag la 0,9 RON. Faină treabă, Irina!

(editare: Mulţi m-aţi întrebat ce este portcheiul inteligent. Este un gadget foarte folositor. Este un dispozitiv care te ajută să nu pierzi cheile, telefonul sau orice altceva de care este agăţat. De asemenea, te ajută să găseşti locul unde ai parcat maşina, deoarece, cu ajutorul telefonului, îţi arată pe hartă locul unde este parcată.) Şi asta nu este tot. M-am întâlnit cu Anet (una dintre prietenele mele cele mai bune) şi i-am povestit despre achiziţia mea. Impulsionată, a încercat şi ea. Ce s-a întâmplat? Şi ea a reuşit să îl comande la acelaşi preţ, adică la 0,9 RON. Deci, nu doar că acest cod de voucher este în continuare valabil, ci funcţionează şi atunci când este oferit și altora. Oricine poate să îl folosească. Nu ştiu cum de le este rentabil (poate deloc), dar oricum aș privi-o, 0,9 RON sunt totuşi 0,9 RON și nu 99,9 RON. Iar dacă cineva ratează aşa ceva, vina va fi a acelei persoane. Mie nu are cum să îmi pară rău pentru că eu l-am achiziționat deja.
Un mic amănunt la cumpărăturile Anetei: ea a dorit să cumpere doar portcheiul, dar valoarea minimă a cumpărăturile trimise prin curier trebuia să fie de minim 30 RON. Dar, aceasta nu a fost problemă, deoarece există o mulţime de alte lucruri interesante pe site, aşa că se pot descoperi cu uşurinţă și alte lucruri pentru completare. Deci, băieţi şi fete, daţi iama:
http://piatapanda.ro/product/port-chei-inteligent/ Și codul de voucher este: HK99WZ
Nu ştiu cât va funcţiona acest lucru, acestea mici erori se repară cât ai pocni din degete, dar nu arunca cu pietre în mine dacă ai citit prea târziu articolul.
Salutări
Irina,
UPDATE! Între timp produsele mi-au fost livrate. La fel şi Anetei, deci lucrurile funcţionează!




 UPDATE 2: După ce mi-a apărut articolul, mai mulţi mi-aţi scris întrebându-mă cum trebuie folosit codul voucher. Este foarte simplu. Am să descriu pas cu pas cum trebuie procedat:
1., Intră pe pagină web www.piatapanda.ro
 2., Caută portcheiul inteligent sau fă clic aici: http://piatapanda.ro/product/portchei-inteligent/)
3., Pune-l în coşul de cumpărături şi adăugă încă articole până depăşeşti suma de 30 RON (altfel nu le trimit) şi adaugă-le în coş (Nu te speria de suma totală. Valoarea voucherului va fi scăzută din total).
4., Apasă butonul "finalizează comanda ".
5., Acum vine finalul: Sub tabelul cu produse apare o căsuţă pentru codul voucher. Acolo introdu „HK99WZ” şi fă clic pe butonul de folosire voucher. Acum se va aplica scăderea valorii voucherului. Dacă ai în coş un portchei inteligent şi un monitor de trafic de auto Full HD și o cameră video, atunci se va scădea valoarea voucherului din preţul ambelor produse.
6., acum clic pe butonul „casă”, completează-ţi datele şi comandă produsele, iar dacă ţi-a reuşit atunci bucură-te.

Megjegyzések

  1. ...mda, ideea e asa... nu (cred) ca e o greseala, ci doar o strategie de marketing sa promovezi site-ul ...oricum portchei-ul nu il poti lua fara altceva de pe site, valoarea lui este undeva la 15 lei cam cat costa transportul. :)
    Dar... e reala "greseala" ...asa ca spor la cumparaturi.
    Sau ...poti sa iti iei acelasi breloc de pe eBay (cauta: key lost bluetooth) la 1.40 USD ...adica 6 lei. :) ...si astepti cumintel sa il livreze via posta romana in 2-3 saptamani. :)

    VálaszTörlés
  2. fata sincer as vrea sa te fut in cur si sa-ti dau muie!!!!

    VálaszTörlés
  3. sau sa scot pula sa ma pis pe tine de coarda penala ce esti!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése